Bănci și Asigurări

OTP şi-a bugetat cheltuieli de 500.000 de lei cu bonusurile acordate pe carduri

OTP şi-a bugetat cheltuieli de 500.000 de lei cu bonusurile acordate pe carduri

Autor: Ciprian Botea

26.02.2013, 00:00 385

OTP Bank, subsidiara locală a celui mai mare grup financiar din Ungaria, vrea să convingă anul acesta 20.000 de posesori de carduri să se înscrie într-un program de fidelizare a clientelei în cadrul căruia primesc puncte de loialitate pentru plăţile efectuate la comercianţi. Un punct echivalează cu 2 lei cheltuiţi pe un card de credit sau cu 4 lei cheltuiţi pe un card de debit. Doar cardurile emise sub sigla MasterCard pot fi incluse în program. De altfel, platforma de loializare a fost dezvoltată de MasterCard şi în viitor ar putea fi adoptată şi de alte bănci, existând deja negocieri în acest sens. Clienţii pot achiziţiona ulterior cu punctele acumulate produse precum electronice sau mobilă, incluse într-un catalog disponibil pe site-ul băncii. Produsele respective sunt achitate de bancă din comisioanele încasate din tranzacţiile cu carduri la comercianţi, care în unele cazuri ajung şi la 2-3% din valoarea cumpărăturilor. OTP şi-a bugetat pentru anul acesta cheltuieli de 500.000 de lei cu aceste achiziţii în condiţiile în care speră să atragă în program circa 20.000 de clienţi, adică 10% din posesorii de carduri emise de bancă sub sigla Mastercard. Oficialii băncii spun că în viitor punctele vor putea fi utilizate şi pentru achiziţia de produse sau servicii bancare, inclusiv pentru a obţine o dobândă suplimentară la depozite sau pentru a-şi reduce dobânda plătită la credite.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO