♦ „La nivelul BRD, am soluţionat peste 40.000 de cereri de amânare a ratelor, atât prin soluţia proprie, cât şi prin moratoriul-cadru al guvernului. Aproximativ 60% din cererile de amânare au vizat o perioadă de trei luni şi avem concluzii parţiale foarte bune, cvasi-totalitatea solicitanţilor de moratorii pentru astfel de perioade întorcându-se la un comportament normal de plată după expirarea perioadei de amânare“, susţine Radu Topliceanu, director adjunct retail la BRD.
Piaţa persoanelor fizice din România rămâne interesantă pentru banking, iar produsele de credit, de consum sau ipotecar, au în continuare potenţial, BRD-SocGen continuând creditarea retail chiar dacă starea de urgenţă determinată de criza coronavirusului a determinat o perioadă de declin, la nivelul întregului sistem, afirmă Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen, responsabil pentru activitatea de retail.
„BRD nu a oprit, de-a lungul acestei perioade, creditarea retail, chiar dacă starea de urgenţă a determinat o perioadă de declin, la nivelul întregii pieţe. Creditarea a cunoscut o revenire începând cu luna mai, confirmată în iunie, iulie şi august. Am avut o evoluţie pozitivă în această perioadă. Subliniez însă că acţiunile noastre nu au fost şi nu sunt ghidate de dorinţa de a câştiga cotă de piaţă. Credităm responsabil şi vom continua să rămânem foarte prezenţi pe piaţă. De curând, am început creditarea în cadrul programului „Noua Casă“, un complement binevenit pentru oferta proprie a BRD, oferind astfel o gamă completă de produse ipotecare“, a declarat directorul general adjunct al BRD într-un interviu acordat ZF.