Bănci și Asigurări

Raiffeisen Bank lansează o soluţie pentru calculul amprentei de carbon a tranzacţiilor realizate de clienţi, prin intermediul aplicaţiei Smart Market

Raiffeisen Bank lansează o soluţie pentru calculul...

Autor: Cristina Bellu

11.04.2023, 13:10 264

Raiffeisen Bank România a lansat o soluţie pentru calculul amprentei de carbon a tranzacţiilor realizate de clienţi, prin intermediul aplicaţiei Smart Market.

Emisiile de carbon ale fiecărui utilizator vor fi astfel calculate pe baza tranzacţiilor făcute cu cardul sau prin contul lor Raiffeisen şi afişate în profilul acestora din Smart Market, pentru a-i ajuta să îşi cunoască şi să reducă impactul asupra mediului.

“Odată cu noua facilitate, clienţii digitali ai băncii vor avea şi posibilitatea să măsoare impactul tranzacţiilor lor asupra mediului. În acest fel, vor fi motivaţi să contribuie la un viitor sustenabil”, spune Vladimir Kalinov, vicepreşedinte Retail la Raiffeisen Bank. 

Soluţia tehnică folosită este certificată internaţional de către compania de audit şi consultanţă financiară Deloitte.  

Smart Market, noul eco­sistem dezvoltat şi lansat de Raiffeisen Bank în iunie 2022 pentru clienţii persoane fizice şi juridice, vine cu cam­panii şi un model prin care persoanele juridice care sunt clienţi ai băncii pot promova produse sau servicii cu discounturi, şi cu recompense pentru clienţii persoane fizice ai băncii.

Aplicaţia este distinctă de aplicaţia de bază de mobile banking, şi urmăreşte să identifice ne­voile pe care clienţii băncii le au, în urma tranzacţiilor pe care aceş­tia le fac cu cardul, pentru a aduce campaniile relevante pentru fiecare caz în parte.

“Vom continua să dezvoltăm aplicaţia Smart Market şi vom oferi clienţilor noştri beneficii din ce în ce mai atractive. În primul rând, vom realiza acest lucru prin extinderea reţelei de parteneri naţionali şi locali în toate cele 14 domenii disponibile în aplicaţie, precum Sănătate, Călătorii, Casa, Frumuseţe, Produse/Servicii Bancare, etc. De asemenea, le vom oferi clienţilor noştri mecanisme de “gamification” care să le îmbunătăţească experienţa de utilizare a aplicaţiei”, adaugă Vladimir Kalinov. 

În prezent, aplicaţia Smart Market adună peste 50 de comercianţi cu oferte active în aplicaţie, şi peste 400.000 de utilizatori.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO