Bănci și Asigurări

Raiffeisen introduce la Cluj vanzarile directe pentru IMM-uri

30.03.2007, 20:30 56

Raiffeisen Bank intentioneaza ca la mijlocul acestui an sa implementeze si in zona Cluj un canal de vanzari directe pentru IMM-uri, dupa ce anul trecut a lansat acest mod de vanzare a produselor bancii pentru clientii persoane fizice.
Oficialii Raiffeisen Bank estimeaza ca in a doua parte a anului vanzarea produselor destinate IMM-urilor va inregistra o dublare sau chiar o triplare in volum. In prezent, Raiffeisen Bank are in zona Cluj peste 70.000 de clienti persoane fizice si IMM si 230 de clienti corporatii mari si mijlocii. Banca are in judet 12 unitati, dintre care 8 sunt in Cluj-Napoca.
"Avem in prezent peste 30 de agenti, iar in ultimul an, volumul vanzarilor de carduri de credit s-a dublat, ca urmare a implementarii si dezvoltarii acestui canal", a declarat pentru ZF Transilvania Dan Bold, director vanzari directe Raiffeisen Bank. Tot anul acesta, proiectele bancii pentru zona Cluj mai prevad deschiderea a trei noi agentii in Cluj-Napoca si a unei agentii in Turda.
"Ne-am propus sa acoperim toate cartierele din Cluj, iar acum putem spune ca am reusit. Unitatile pe care le vom deschide anul acesta vor include un centru destinat corporatiilor si o unitate specializata in acordarea creditelor ipotecare. Banca va cunoaste o dezvoltare importanta in Cluj, dupa ce in ultimii ani Timisoara a fost principalul centru dupa capitala", a declarat Steven van Groningen, presedinte&CEO Raiffeisen Bank. Raiffeisen Bank este a treia banca de pe piata, iar anul trecut a obtinut un profit net de 52,9 milioane euro, in crestere cu 1,1 fata de 2006. Banca a incheiat anul trecut cu 2,2 milioane de clienti, dintre care 130.000 IMM si 4.700 corporatii mari si medii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO