Bănci și Asigurări

UniCredit vrea până la sfârşitul anului 10.000 de clienţi pe mobile banking

UniCredit vrea până la sfârşitul anului 10.000 de clienţi pe mobile banking

Foto: Silviu Matei

Autor: Raluca Ghinea

03.10.2012, 00:00 251

UniCredit Ţiriac, un jucător de top zece din sistemul bancar vrea să atragă circa 10.000 de clienţi pentru serviciile bancare efectuate de pe telefonul mobil, până la sfârşitul acestui an, şi încă cel puţin tot atâţia clienţi în 2013. Banca a lansat ieri aplicaţia de mobile banking, care poate fi instalată pe orice tip de telefon sau tabletă cu acces la internet şi prin care clienţii pot vizualiza conturile pe care le au, pot efectua plăţi în lei, transferuri între conturile proprii şi schimburi valutare. "Targetăm în special clienţii care folosesc deja serviciul de online banking", a declarat Bogdan Spuză, director de marketing şi segmente retail la UniCredit Ţiriac. La jumătatea acestui an, banca avea 116.000 de clienţi pentru serviciul de online banking. Serviciul costă 2 lei pe lună sau poate fi gratuit în cadrul anumitor pachete, iar pentru tranzacţiile efectuate sunt percepute aceleaşi comisioane ca pentru cele realizate prin online banking.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO