Bănci și Asigurări

Volksbank face primul pas în relansarea ofertei de retail, cu pachete de produse şi servicii

Volksbank face primul pas în relansarea ofertei de retail, cu pachete de produse şi servicii

Autor: Liviu Chiru

17.03.2011, 10:59 47

Volksbank, o bancă din top zece care s-aconfruntat cu pierderi masive în ultimii doi anidin cauza cheltuielilor mari cu provizioanele,introduce de astăzi mai multe pachete de produse şi servicii, carele permit clienţilor să facă economii de costurila operaţiunile curente.

"Aceste pachete oferă clienţilor un plus de eficienţă în utilizareaproduselor şi serviciilor bancare, prin accesarea unei multitudinide servicii concentrate într-un singur pachet, disponibil la untarif mult redus faţă de costul individual al fiecărui produs sauserviciu", afirmă reprezentanţii băncii. Cel mai ieftin pachet -Util VBR- vine la un cost de 2,9 lei pe lună înprimul an, în timp ce la pachetul Complet VBR taxaajunge la 8,9 lei pe lună. Banca nu a precizat caracteristicileacestor pachete, afirmând doar că prin acestea clienţii pot obţinereduceri de până la 100% la unele operaţiuni cu carduri şi laserviciul de internet banking.

Acesta este astfel primul pas în relansarea ofertei deretail, anunţată încă de la începutul lunii februarie.Volksbank crescuse agresiv în anii de boom, însă afacerile saleerau concentrate aproape exclusiv pe vânzarea de credite de retailgarantate cu ipotecă. Acum, banca încearcă să îşi echilibrezeafacerile, astfel încât să obţiăn venituri şi din intermediereaoperaţiunilor curente pentru clienţi, care sunt mult mai puţinvolatile decât cele din dobânzi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO