Burse - Fonduri mutuale

Compania olandeză Adyen şi-a dublat capitalizarea în şase săptămâni

Compania olandeză Adyen şi-a dublat capitalizarea în...

Platforma de procesare plăţi Adyen, care are un public devotat pe reţeaua de socializare X (fostul Twitter), un lucru neobişnuit pentru o companie europeană, şi-a dublat valoarea de piaţă de la minimul intraday atins la finele lui octombrie, potrivit MarketWatch. 

Evoluţia vine după ce, în acelaşi an, acţiunile grupului olandez au pierdut 39% într-o singură şedinţă în urma unui avertisment privind profitul semestrial. Compania a fost afectată de deciziile agresive de reducere a preţurilor exercitate de Braintree, divizia de plăţi a rivalilor de la PayPal. 

Săptămâna trecută, analiştii Citi au ridicat ratingul acordat acţiunilor Adyen de la „menţinere” la „cumpărare” şi au majorat preţul-ţintă de la 695 la 1.400 de euro, deci un potenţial de creştere pentru următoarele 12 luni de 15,5% în funcţie de preţul actual de la Bursă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO