Burse - Fonduri mutuale

Rompetrol isi face brand propriu de carburant cu 1 mil. euro

18.10.2006, 18:48 12

Grupul petrolier Rompetrol, condus de omul de afaceri Dinu Patriciu, va investi 1 milion de euro in primele doua luni de promovare a primului brand de carburanti comercializat in reteaua proprie de benzinarii, Efix, produs conform cu standardul de poluare Euro 4.
In ceea ce priveste costurile legate de producerea noului tip de carburant, acestea se ridica la 80.000 de euro si constau in platile efectuate pentru achizitionarea aditivului necesar producerii acestui tip de carburant, dar si pentru automatizarea proceselor de rafinare.
Odata cu acest nou produs, Rompetrol a anuntat ca va inlocui, saptamana viitoare, gama de carburanti Euro 3, comercializati in reteaua proprie de distributie, cu Euro 4, in conformitate cu standardele europene. Dupa inlocuirea carburantilor Euro 3, in toate cele 260 de benzinarii pe care le opereaza Rompetrol Downstream (proprii, Partener si Express), vor fi disponibile cinci tipuri de carburanti: Premium E4, Efix, Super Euro 98, motorina Super Euro 4 si Efix Diesel. Reprezentantii companiei au declarat ca se asteapta ca vanzarile sa ramana la fel in urmatoarele doua luni, dupa introducerea noilor carburanti, pentru ca ulterior sa creasca cu 10-20%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO