ZF 24

Magazinele mallului din Băneasa au avut vânzări de 200 de milioane de euro. Şeful mallului: „Sunt branduri care cresc cu 30%, altele care scad cu acelaşi procent“

Magazinele mallului din Băneasa au avut vânzări de 200...

Autor: Cristi Moga

07.02.2014, 00:00 336

George Argentopoulos, managerul care de mai bine de doi ani a preluat conducerea proiectului Băneasa din nordul Capitalei, cel mai puternic pol comercial din Bucureşti şi din ţară, spune că magazinele mallului Băneasa Shopping City au ajuns anul trecut la 200 de milioane de euro după o nouă creştere de 5% a rulajelor.

Totodată, cifra de afaceri a fir­mei Băneasa Develop­ments, prin intermediul că­reia oa­me­nii de afaceri Gabriel Po­poviciu şi Radu Dimofte con­trolează proiectul din nor­­dul Ca­pitalei, a avan­sat cu circa 8%, la 42 mil. euro, în con­di­ţiile în care ci­ne­mato­gra­ful Grand Cinema a avut o con­­­tribuţie de 6 mil. euro la aceste încasări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO