Business Hi-Tech

Acţiunile Groupon scad după rezultate sub aşteptări

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

15.08.2012, 00:08 100

Compania americană Groupon, care vinde pe internet cupoane de reducere pentru diverse produse şi servicii în mai multe ţări din lume, inclusiv România, a înregistrat în al doilea trimestru venituri de 568,3 mil. $, în creştere cu 45% faţă de anul anterior, însă sub estimările analiştilor, scrie Bloomberg.

Acţiunile Groupon au pierdut o cincime din valoare după publicarea rezultatelor financiare. Compania câştigă mai mult de o jumătate din venituri de pe pieţele internaţionale şi a precizat că rezultatele din al doilea trimestru au fost influenţate de "slăbiciunea economiei" din Europa, unde clienţii nu au mai cumpărat produse scumpe. În România Groupon a avut anul trecut afaceri de 418.000 de euro şi pierderi nete de 1,19 mil. euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Compania americană a decis în luna mai să majoreze capitalul social al subsidiarei din România cu 201.000 de euro, conform unei decizii publicate în Monitorul Oficial. "(…) Am decis în unanimitate aprobarea majorarii capitalului social al societăţii prin aportul în numerar al asociatului Groupon Europe GmbH, cu suma de 201.441,44 euro, echivalentul a 894.400 lei, calculat la cursul de schimb ales în mod convenţional de 4,44 lei/1 euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO