Altex România, cel mai mare retailer electro-IT din România, controlat de antreprenorul Dan Ostahie, a înregistrat vânzări de 103 mil. euro (aproximativ 464,5 mil. lei), mai mari cu 28,75%% faţă de anul precedent, pe durata celor 35 de zile în care lanţul de magazine a desfăşurat propria campanie de Black Friday. Lanţul Altex & Media Galaxy a avut astfel şi în acest an o abordare diferită faţă de ceilalţi jucători din retailul electro-IT, care au desfăşurat campaniile promoţionale de vânzări timp de una până la două-trei zile. eMAG, spre exemplu, a desfăşurat campania doar o singură zi.
Reprezentanţii Altex susţin însă că strategia a dat rezultate, iar vânzările au crescut. „Clienţii îşi doresc tehnologie de ultim moment, care să răspundă ritmului de viaţă mai dinamic, iar Black Friday este o oportunitate prin care au acces la aceste tehnologii la preţuri mai mici. Am dezvoltat cel mai mare Black Friday pentru a le asigura o gamă cât mai extinsă şi un interval de timp mai mare, astfel încât să găsească mai uşor cele mai bune opţiuni şi să aibă suficient timp pentru a face o alegere raţională, care să le satisfacă cu adevărat nevoile. Am reuşit să creăm valoare adăugată pentru client, iar acest lucru se oglindeşte în rezultatele atinse anul acesta“, a declarat Daniel Mirea, director retail în cadrul Altex România.