Business Hi-Tech

Apetitul românilor pentru Internet şi televiziune digitală continuă să crească: Veniturile UPC România au urcat în T3 cu 4%, la 164,2 mil. lei

Apetitul românilor pentru Internet şi televiziune...

Autor: Departamentul Economic

08.11.2018, 10:43 49

În perioada menţionată compania a avut un total de 74.100 de abonamente noi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, precum şi o extindere a ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case, ajungând la 3.110.500 gospodării din România.

Numărul clienţilor de televizine digitală a crescut cu 4,4%, cu 4,3% al clienţilor de internet şi cu 9,3% al clienţilor de telefonie, comparativ cu T3 2017

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC oferă servicii de internet către 592.900 de clienţi.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 9,3%, în al III-lea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 567.800 de clienţi pentru serviciile de telefonie (48.200 clienţi noi).

Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% faţă de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienţi.

În primele 9 luni ale anului 2018, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 489,69 milioane lei, o creştere cu 5% faţã de 466,3 milioane lei în primele 9 luni ale anului 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO