Business Hi-Tech

Blogul de business, metoda de marketing

23.06.2006, 19:03 16

Jeremy Wright, unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri din lume, va sustine luna viitoare la Bucuresti o conferinta despre modalitatile prin care blogurile pot deveni pentru companii un instrument de promovare a produselor sau de a obtine reactii despre companie si servicii in timp real de la clienti. Jeremy Wright a publicat o carte dedicata subiectului, Blog Marketing, si detine la randul sau blogul de afaceri si tehnologie www.ensight.org, care are aproximativ 250.000 de cititori pe luna. "Jeremy Wright acorda si consultanta in domeniul comunicarii de afaceri prin bloguri, printre clientii sai numarandu-se Microsoft, e-Bay, Business Week, Can West Global", a precizat pentru ZF Mihai Enea, director executiv al Fundatiei pentru Democratie, Cultura si Libertate, unul dintre organizatorii conferintei. "Ideea de a organiza o astfel de conferinta ne-a venit cu aproape un an in urma. Am constatat ca acest canal alternativ de comunicare este unul foarte influent din mai multe motive, printre care autenticitatea opiniilor exprimate, care nu poate fi pusa la indoiala, si accesibiltatea acestora", a spus Enea. El a adaugat ca "interesul existent pentru fenomen si mai ales pentru marketingul prin bloguri justifica un asemenea efort organizatoric".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO