Business Hi-Tech

​Bogdan Bucurei, marketing director UPC România: Clientul este cel care decide între ofertă de preţ simplă sau una prin care i se oferă valoare

​Bogdan Bucurei, marketing director UPC România:...

Autor: Georgiana Mihalache

14.11.2016, 12:49 585

Clienţii români preferă conţinutul pe toate tipurile de ecran şi sunt dispuşi să plătească pentru un pachet de servicii premium pe care nu le-ar cumpăra separat, a spus Bogdan Bucurei, marketing director  UPC România, la conferinţa ZF Digital Summit 2016.

„Clientul este cel care decide între ofertă de preţ simplă sau una prin care i se oferă valoare. Este o piaţă segmentată, fiecare client şi grup de clienţi au nevoi diferite. La nivel de piaţă este greu să alegem un element mai important”, a spus Bogdan Bucurei.

Alte declaraţii ale lui Bogdan Bucurei:

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO