Business Hi-Tech

Call-center-ul Telus a angajat 200 de oameni într-un an şi are în plan să mai recruteze 600 în următorii trei

Gregoire Vigroux, director de vânzări şi marketing al Telus International Europe

Cifra de afaceri a companiei noastre în România a crescut cu 252% între luna august 2013 şi aceeaşi lună a lui 2014. Efectivele noastre au crescut cu 108% trecând de la 199 la 415 colaboratori pe parcursul aceleiaşi perioade de douăsprezece luni.

Gregoire Vigroux, director de vânzări şi marketing al Telus International Europe Cifra de afaceri a companiei noastre în România a crescut cu 252% între luna august 2013 şi aceeaşi lună a lui 2014. Efectivele noastre au crescut cu 108% trecând de la 199 la 415 colaboratori pe parcursul aceleiaşi perioade de douăsprezece luni.

Autor: Adrian Seceleanu

15.08.2014, 00:08 1043

Telus International Europe, divizia europeană a furnizorului canadian de servicii outsourcing cu acelaşi nume, a recrutat la subsidiara din România peste 100 de oameni în ultimele 12 luni şi are ca obiectiv mai mult decât o dublare a personalului până în 2018, a declarat pentru ZF Gregoire Vigroux, director de vânzări şi marketing al Telus Inter­na­tional Europe.

„Cifra de afaceri a companiei noastre în România a crescut astfel cu 252% între luna august 2013 şi aceeaşi lună a lui 2014. Efectivele noastre au crescut cu 108% trecând de la 199 la 415 colaboratori pe parcursul aceleiaşi perioade de două­sprezece luni“, a spus reprezentantul companiei.

Telus International este o subsidiară deţinută integral de către Telus, o companie de telecomunicaţii din Canada, cu venituri anuale de 7,5 miliarde euro şi 13,3 milioane de clienţi.

Creşterea numărului de angajaţi din România a fost generată de câştigarea unor noi contracte cu companii din industria de telecom şi financiar-bancară. „Principala cauză a creşterii evocate anterior o reprezintă demararea a trei noi proiecte multilingvistice. Este vorba despre proiecte legate de domeniul relaţiilor cu clienţii, pe care le gestionăm pentru conturile celor trei multinaţionale, prin telefon şi email, în ur­mă­toarele limbi: engleză, franceză şi italiană. Doi dintre aceşti clienţi aparţin domeniului telecom, iar al treilea - celui de servicii bancare şi financiare. Ca procentaj, variaţia pozitivă a personalului nostru a crescut mai puţin faţă de cea a cifrei noastre de afaceri, deoarece aceste trei noi proiecte reprezintă servicii vândute mai scump clienţilor noştri, dată fiind o mai mare valoare adăugată faţă de proiectele noastre tradiţionale.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO