În această perioadă, Amazon şi Google sunt cei mai mari rivaliîn domeniul vânzărilor de telefoane mobile şi electronice, dar înfinal Amazon este un site de e-commerce iar singura modalitatepentru a avea succes este să îşi promoveze produsele prin bannerepublicitare, informează Businessinsider.
Astfel Amazon deţine prima poziţie în topul companiilor care aucele mai mari contracte de publicitate cu Google, compania plătindîn 2010 aproximativ 51 de milioane de dolari, la un profit care s-asituat la 1,1 miliarde de dolari.
Poziţie | Companie | Valoarea publicitaţii |
1 | Amazon | 51 mil. dolari |
2 | AT&T | 27 mil. dolari |
3 | Capital One | 26 mil. dolari |
4 | Target Department Store | 25 mil. dolari |
5 | Expedia | 23 mil. dolari |
6 | Ebay | 22 mil. dolari |
7 | Progressive | 19 mil. dolari |
8 | Sprint | 17 mil. dolari |
9 | Geico | 16,5 mil. dolari |
10 | State Farm | 16,2 mil. dolari |
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels