Business Hi-Tech

ContentSpeed ţinteşte afaceri de un milion de euro

Radu Vîlceanu

Radu Vîlceanu

Autor: Ioana Nita

21.07.2014, 00:06 623
Grupul local de firme ContentSpeed, specializat în dezvoltarea magazinelor online, mizează anul acesta pe afaceri de 1 mil. euro, cu circa 80% mai mult faţă de 2013, în condiţiile în care tot mai multe branduri din retailul tradiţional aleg să intre şi pe piaţa de comerţ electronic, iar compania şi-a extins activitatea şi în zona de promovare online, planificare strategică, documentare de produse, servicii pentru externalizarea procesului de logistică şi de call center.
 
„În 2014 ne aşteptăm la o creştere de 80%, până la aproximativ 1.000.000 de euro. Creşterea din 2014 se datorează (...) şi diversificării activităţii, în sensul că în acest an am devenit un furnizor de soluţii ecommerce full-service, înglobând intern şi servicii precum promovarea online, planificarea strategică, documentarea de produse şi chiar outsourcingul de logistică, sau servicii de call center“, a declarat pentru ZF Radu Vîlceanu, fondator şi CEO al ContentSpeed.
 
Anul trecut, grupul de firme ContentSpeed a avut venituri de 600.000 euro, valoare care a fost deja aproape atinsă în primele şase luni din 2014, pe fondul extinderii bazei de clienţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO