Grupul local de firme ContentSpeed, specializat în dezvoltarea magazinelor online, mizează anul acesta pe afaceri de 1 mil. euro, cu circa 80% mai mult faţă de 2013, în condiţiile în care tot mai multe branduri din retailul tradiţional aleg să intre şi pe piaţa de comerţ electronic, iar compania şi-a extins activitatea şi în zona de promovare online, planificare strategică, documentare de produse, servicii pentru externalizarea procesului de logistică şi de call center.
„În 2014 ne aşteptăm la o creştere de 80%, până la aproximativ 1.000.000 de euro. Creşterea din 2014 se datorează (...) şi diversificării activităţii, în sensul că în acest an am devenit un furnizor de soluţii ecommerce full-service, înglobând intern şi servicii precum promovarea online, planificarea strategică, documentarea de produse şi chiar outsourcingul de logistică, sau servicii de call center“, a declarat pentru ZF Radu Vîlceanu, fondator şi CEO al ContentSpeed.
Anul trecut, grupul de firme ContentSpeed a avut venituri de 600.000 euro, valoare care a fost deja aproape atinsă în primele şase luni din 2014, pe fondul extinderii bazei de clienţi.