Business Hi-Tech

Dezvoltatorul de software TARA Interactive vrea să ajungă la 70 de angajaţi în 2022 şi are deschise 20 de roluri. „Suntem într-o continuă căutare de noi resurse şi facem interviuri de angajare zilnic”

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.04.2022, 10:41 80

Compania românească TARA Interactive, specializată în furnizarea de servicii de dezoltare software şi consultanţă, cu afaceri de circa 4 milioane lei în 2021, în creştere cu 65% faţă de 2020, anunţă accelerarea procesului de recrutare şi vizează creşterea echipei de la 50 de angajaţi, cât sunt în prezent, la peste 70 de angajaţi la finalul anului, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Decizia a fost luată după ce, în ultimele patru luni, compania aproape că şi-a dublat echipa.

„Suntem într-o continuă căutare de noi resurse şi facem interviuri de angajare zilnic. Aşteptarea este să creştem constant în următoarele luni. În acest moment avem resurse pentru a prelua aproximativ 10 noi proiecte medii sau mari, dar disponibilitatea variază pe măsură ce ne creştem echipa. Avem experienţă în preluarea proiectelor aflate în diferite stadii de dezvoltare şi de a le duce la final”, a spus Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Planurile de dezvoltare ale reprezentanţilor TARA Interactive pentru anul în curs vizează orientarea către companii din Europa şi din SUA, care au nevoi pe partea de dezvoltare software, de la companii medii sau mari, până la startup-uri.

„Ţintim, în principal, proiecte medii şi mari, enterprise-level, recurente. Astfel, ne uităm la aplicaţii mobile, aplicaţii eCommerce, site-uri complexe de content management, aplicaţii custom dezvoltate pe nevoile clienţilor. De asemenea targetăm proiecte aflate în derulare, dar care nu pot fi finalizate de echipele care le-au iniţiat din diverse motive”, a mai spus Vlad Lepădatu.

De asemenea, reprezentanţii TARA Interactive au bugetat pentru anul 2022 investiţii în valoare de 500.000 de euro, dublu faţă de anul trecut, care să susţină planurile din anul curent.

„Vizăm o prezenţă mai mare pe piaţa de software internaţională, în special, prin extinderea portofoliului de clienţi în SUA şi vestul Europei, creşterea echipei la peste 70 de angajaţi la finalul anului, atât la biroul din Bucureşti, cât şi la cel din Chişinău, şi consolidarea poziţiei în rândul angajaţilor actuali şi viitori. La  nivel general, compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică şi retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligenţă artificială şi procesare de informaţii de tip Big Data.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO