Business Hi-Tech

Digitalizarea forţată a României poate avea efecte pozitive în timp. Este însă economia locală pregătită de telemuncă?

Cătălina Gărdescu, International School of Bucharest: La American International School of Bucharest (Şcoala Americană), din momentul în care am înţeles că Italia se confruntă cu criza COVID-19, am început să ne pregătim pentru învăţământul la distanţă. Am eliberat fiecărui elev între clasele a I şi IV (care ne-a solicitat) un iPad sau un laptop ca să ne asigurăm că pot continua cursurile online. Elevii claselor V-VIII au fiecare laptop personal. Au fost create două platforme de învăţământ la distanţă - una pentru preşcolari şi scoală elementară şi alta pentru şcoala secundară; a fost creată o platformă prin care elevii să poată lua legatura cu elevii şi părinţii.

Cătălina Gărdescu, International School of Bucharest: La American International School of Bucharest (Şcoala Americană), din momentul în care am înţeles că Italia se confruntă cu criza COVID-19, am început să ne pregătim pentru învăţământul la distanţă. Am eliberat fiecărui elev între clasele a I şi IV (care ne-a solicitat) un iPad sau un laptop ca să ne asigurăm că pot continua cursurile online. Elevii claselor V-VIII au fiecare laptop personal. Au fost create două platforme de învăţământ la distanţă - una pentru preşcolari şi scoală elementară şi alta pentru şcoala secundară; a fost creată o platformă prin care elevii să poată lua legatura cu elevii şi părinţii.

20.03.2020, 07:00 717


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO