Business Hi-Tech

Dupa ieftinire, vanzari record de melodii

13.09.2004, 00:00 13

Producatorul de software media RealNetworks a anuntat ca a vandut trei milioane de melodii digitale prin magazinul sau virtual din Statele Unite, pe durata unei campanii de promovare de trei saptamani cand a facut importante reduceri de preturi in incercarea de a micsora distanta fata de liderul pe aceasta piata, compania Apple.
RealNetworks a vandut piesele muzicale la un pret de doua ori mai mic decat rivalii de la Apple (49 de centi, fata de 99 de centi bucata). Lansarea campaniei promotionale a coincis cu anuntarea unei noi tehnologii software, Harmony, prin care cei care descarca melodii de la magazinul virtual RealNetworks le pot asculta si pe playerul digital al companiei Apple, popularul iPod.
Apple domina piata de muzica online datorita magazinului sau virtual iTunes, care inregistreaza aproximativ 70% din totalul vanzarilor de muzica digitala din lume, scrie BBC.
Desi campania promotionala a luat sfarsit, RealNetworks a anuntat ca va continua sa ofere la pretul de 49 de centi cele mai populare 10 melodii din topul download-urilor de pe magazinul sau de muzica. Oficialii companiei au recunoscut ca aceasta campanie a provocat pierderi financiare, insa au spus ca scopul final a fost atins - castigarea unei pozitii mai bune pe piata download-urilor de muzica digitala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO