ZF 24

eMag atacă şi Ungaria, unde vânzările de produse electro-IT&C sunt de 1,3 miliarde de euro pe an

În prezent, site-ul emag.hu este doar gazda unui concurs prin care retailerul încearcă să determine utilizatorii să-şi înscrie adresele de e-mail şi datele personale într-o bază de date

În prezent, site-ul emag.hu este doar gazda unui concurs prin care retailerul încearcă să determine utilizatorii să-şi înscrie adresele de e-mail şi datele personale într-o bază de date

Autor: Adrian Seceleanu

13.08.2013, 21:55 23

Magazinul online eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, controlat de grupul Naspers din Africa de Sud, cu o cifră de afaceri de 154 mil. euro în 2012, caută oameni care să-i coordoneze afacerile din Ungaria, piaţă pe care şi-a deschis operaţiunile la începutul acestei luni şi unde va da start vânzărilor în perioada următoare.

În prezent, site-ul emag.hu este doar gazda unui concurs prin care retailerul încearcă să determine utilizatorii de pe piaţa vecină să-şi înscrie adresele de e-mail şi datele personale într-o bază de date, către care ulterior compania să transmită mesaje promoţionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO