ZF 24

eMAG vrea să atace piaţa locală a programelor de educaţie pentru manageri

eMAG vrea să atace piaţa locală a programelor de...

Autor: Corina Mirea

24.10.2013, 11:29 8273

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a investit 500.000 de euro în dezvoltarea unui program de MBA online. În primă fază, cursurile, deschise de la finalul lunii octombrie, vor fi dedicate exclusiv angajaţilor companiei, urmând ca, după absolvirea primei promoţii, retailerul să ia în calcul şi deschiderea programului către public.

„Online-ul a avut o evoluţie foarte bună în ultimii ani în România însă, pentru a duce lucrurile la următorul nivel, avem nevoie de know-how şi de cât mai mulţi specialişti în industrie. Acesta este motivul pentru care am vrut să construim în interiorul eMAG o academie de business online, în cadrul căreia să aducem cei mai buni profesori din ţară şi străinătate.Vrem să creăm specialişti în business-ul online şi să facem transfer de know-how pe care oamenii să-l poată folosi imediat”, spune Iulian Stanciu, general manager al eMAG, retailer online care anul trecut a avut vânzări de aproape 170 de milioane de euro.

Cursurile noului program de MBA vor dura un an, timp în care 40 de angajaţi vor fi instruiţi în arii de expertiză precum finanţe, management operaţional sau management de proiect (parte a programului furnizată de firma de training Ascendis), dar şi în leadership şi strategie (unde eMAG va colabora cu şcoala de afaceri Maastricht School of Management).

„Spre deosebire de alte MBA-uri cu accent pe educaţie formală, miza acestui program este să transferăm cunoştinte cu aplicabilitate imediată, care să dezvolte în timp scurt specialişti în business online. O asemenea abordare este importantă azi, când job description-urile se schimbă cu viteza luminii, iar angajaţii trebuie să înveţe mult mai mult la locul de muncă”, explică Irina Mincinopschi, HR manager al eMAG.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO