Business Hi-Tech

Europenii vor cheltui peste 16 mld. euro pe marketing online

18.07.2007, 19:43 21

Cheltuielile pe piata de marketing online se vor dubla in urmatorii cinci ani, la peste 16 mld. euro, potrivit unui studiu efectuat de catre Forrester Research, citat de presa internationala. In 2006, aceste cheltuieli au totalizat aproximativ 7,5 mld. euro. Conform oficialilor firmei de cercetare, segmentul de marketing online - care include publicitatea prin e-mail, mesajele publicitare aferente rezultatelor unei cautari si bannere - va reprezenta 18% din bugetul total de media al companiilor. Estimarea se bazeaza pe datele furnizate de Forrester Consumer Technographics, care a intervievat peste 25.000 de persoane din Europa de Vest. Potrivit Forrester, circa 52% din europeni petrec relativ mult timp online, iar 36% din acestia au declarat ca se uita mai putin la televizor. In plus, increderea consumatorilor in serviciile online creste - 36% dintre adultii intervievati au descarcat recent muzica, 20% au descarcat jocuri, iar 35% au participat la licitatii pe Internet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO