Compania locală 123ContactForm, care a dezvoltat o soluţie pentru formulare şi chestionare online utilizată pe mai multe pieţe internaţionale, a înregistrat anul trecut afaceri de 5,7 mil. lei, cu 159% mai mari faţă de 2014, potrivit datelor de pe Ministerul de Finanţe. Profitul net al companiei s-a redus însă cu 90% în 2015, la 22.500 lei.
Compania 123ContactForm a fost înfiinţată în urmă cu patru ani de doi antreprenori locali - Florin Cornianu (CEO) şi Tudor Bastea (CTO). Între timp, structura acţionariatului 123ContactForm s-a schimbat, compania avându-i în prezent ca acţionari şi pe antreprenorul local Adrian Gheară, precum şi fondul de investiţii Catalyst. Acesta din urmă a achiziţionat anul trecut un pachet minoritar de acţiuni în cadrul 123ContactForm pentru o sumă de peste un milion de euro.
„Am reuşit să creştem şi să ne dublăm cifra de afaceri de la an la an doar prin resurse personale şi din veniturile companiei. Cu toate acestea, înţelegem că un investitor puternic de venture capital ne poate ajuta să ne maximizăm potenţialul“, declara în urmă cu un an Florin Cornianu, fondator şi CEO al 123ContactForm.
Investiţia Catalyst urma să fie direcţionată către dezvoltarea de noi produse, activităţi de marketing şi extinderea echipei.
Soluţiile dezvoltate de 123ContactForm sunt distribuite ca soluţii cloud SaaS (Software as a Service), acestea fiind utilizate în principal de pieţele anglofone - SUA, Canada, Marea Britanie şi Australia - precum şi de către clienţi din ţări vorbitoare de limba spaniolă din întreaga lume. Anul trecut compania a avut în medie 39 de angajaţi, cu 22, mai mulţi faţă de 2014.