Business Hi-Tech

Google învaţă agenţiile din România cum să câştige mai mulţi bani de la IMM-uri

Google învaţă agenţiile din România cum să câştige mai mulţi bani de la IMM-uri

Foto AFP

Autor: Adrian Seceleanu

01.11.2011, 00:00 212

Google va lansa în România programul Google Engage, care are ca scop trainingul agenţiilor care sunt parte a "ecosistemului" de publicitate al firmei americane, respectiv companii de publicitate online, agenţii full-service, webmasteri, designeri şi dezvoltatori web, consultanţi SEO (search engine optimization) sau SEM (search engine marketing). "Prin programul Google Engage, participanţii vor primi acces gratuit la resurse educaţionale pentru a-şi creşte atât propria afacere, cât şi afacerile clienţilor.

Programul include sesiuni de training privind publicitatea online, materiale promoţionale, precum şi cupoane AdWords gratuite, în valoare de 250 de lei fiecare, ce pot fi folosite pentru atragerea de noi clienţi. Prin înscrierea în program, agenţiile au totodată acces gratuit la certificare Google AdWords, putând deveni "Google Certified Partner"", potrivit datelor comunicate de Google.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO