Business Hi-Tech

Google se aliaza cu Salesforce pentru a concura Microsoft

16.04.2008, 15:16 24

Companiile americane Google si Salesforce.com, unii dintre cei mai aprigi rivali ai gigantului Microsoft pe piata online, au anuntat extinderea parteneriatului derulat deja de zece luni in cadrul unor eforturi de accelerare a vanzarilor de aplicatii de management ale clientiilor catre companii, scrie presa internationala.
Cele doua companii intentioneaza sa integreze aplicatia CRM (Customer Relationship Management - administrarea relatiilor cu clientii) a Salesforce cu Google Apps, care include o aplicatie de posta electronica, un editor de texte, precum si o aplicatie similara Microsoft Excell.
Precum o mare parte din aplicatiile create de catre cele doua companii, noul pachet de servicii nu va necesita descarcarea de pe internet sau instalarea acestora, ci vor fi accesate online prin intermediului browserului de internet.
Prin acest parteneriat, serviciul comun Google si Salesforce.com va concura cu aplicatia Microsoft de CRM integrata in suita de aplicatii Office. Noua alianta poate ajuta Google, ale carei aplicatii sunt utilizate de foarte multi utilizatori individuali, sa patrunda in mediul business, sperand sa concureze suprematia Microsoft din acest sector.
Ca urmare a parteneriatului, utilizatorii aplicatiilor Google si Salesforce pot deja sa le foloseasca impreuna, beneficiind in plus si de o serie de functii noi.
Spre deosebire de versiunile anterioare, utilizatorii vor putea sa urmareasca traseul unui mesaj trimis unui client in cadrul raportului de vanzari corespunzator clientului respectiv. In plus, noua suita le va oferi oamenilor de vanzari posibilitatea sa comunice intre ei cu ajutorul unei aplicatii de mesagerie instant.
"Salesforce a recunoscut cu intarziere ca este important sa conectezi aplicatiile de tip CRM cu aplicatiile de editare si productivitate, precum cele din suita Office. Acesta a fost obiectivul principal al nostru de cand ne-am inceput operatiunile in urma cu cinci ani", a subliniat Brad Wilson, manager general al diviziei CRM din cadrul Microsoft.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO