Business Hi-Tech

Huawei are ca obiectiv dublarea vânzărilor în România pentru cel mai scump smartphone din portofoliu

Huawei are ca obiectiv dublarea vânzărilor în România...

Autor: Adrian Seceleanu

06.04.2017, 00:05 422
Subsidiara locală a gigantului chinez Huawei, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefoane mobile, are ca obiectiv pentru acest an să-şi dubleze vânzările pentru vârful de gamă al portofoliului de smartphone-uri, modelul P10, care a devenit disponibil pe piaţa locală în această săptămână.
 
„Ne propunem să vindem P10 într-o cantitate dublă în comparaţie cu vârful de gamă anterior, P9”, a declarat, Fred Wangfei, directorul diviziei consumer a Huawei de pe piaţa locală. El nu a oferit detalii despre numărul exact de modele P10 pe care compania are în plan să le vândă. Prin acest model, cu un preţ de aproximativ 600 de euro, Huawei atacă segmentul de top al pieţei, care este dominat de Apple şi Samsung. Spre exemplu, anul trecut Samsung a vândut peste 100.000 de exemplare din modelul de top S7.
 
Huawei a încheiat anul trecut pe locul doi pe piaţa de smartphone-uri, după gigantul sud-coreean Samsung şi înaintea braşovenilor de la Visual Fan (Allview), după ce compania a reuşit să vândă peste 500.000 de terminale, dublându-şi astfel cota de piaţă şi înregistrând un avans cu 80% al cifrei de afaceri. „Cota de piaţă s-a dublat faţă de cea înregistrată în anul precedent, iar livrările de smartphone-uri au crescut semnificativ, însumând peste o jumătate de milion de unităţi”, a declarat anterior pentru ZF Fred Wangfei. El nu a oferit detalii despre cota de piaţă a companiei pentru anul 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO