Business Hi-Tech

IBM tinteste afacerile mici

27.09.2006, 19:04 11

IBM intentioneaza sa lanseze prima gama de produse pentru afacerile de dimensiuni mici si medii, scrie presa internationala. Compania va introduce astfel pe piata produse standardizate, care pot fi comandate din cataloage si care pot fi utilizate la construirea unei infrastructuri IT. Producatorul doreste sa isi extinda vanzarile de servicii in randul companiilor mici si mijlocii care nu si-ar permite in mod normal sa cumpere sisteme IT personalizate de IBM. Doua dintre cele 30 de noi servicii vor oferi companiilor posibilitatea de a implementa retele de comunicatii de date, voce si video. IBM urmeaza sa lanseze produse destinate si altor domenii, precum cel al supravegherii video sau al serviciilor ce imbunatatesc colaborarea intre diferite sisteme informatice. Serviciile IBM au fost concentrate in mod traditional asupra companiilor mari, cu resurse financiare numeroase care sa le permita cumpararea de proiecte IT realizate de specialistii IBM.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO