Bogdan Pismicenco, channel manager în cadrul Kaspersky Lab pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova: „Estimez că la finalul anului 2019 cel puţin 10% din veniturile locale vor veni doar din zona de training.”
Kaspersky Lab, compania de origine rusă specializată în dezvoltarea de soluţii de securitate IT, a înregistrat în primele şase luni ale acestui an o creştere a businessului local de circa 5-7% datorită soluţiilor de securitate IT de nişă oferite pentru diferite industrii, precum şi soluţiilor şi serviciilor de training dedicate securităţii cibernetice în cadrul firmelor.
„Am avut un an destul de bun având în vedere condiţiile politico-economice. La nivel european, Kaspersky a înregistrat în primele şase luni din 2018 o creştere de 14%, iar în România am avut o creştere de 5-7% datorită soluţiilor de nişă din portofoliu şi platformei de training”, a declarat pentru ZF Bogdan Pismicenco, channel manager în cadrul Kaspersky Lab pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. El nu a oferit însă detalii despre cifra de afaceri absolută înregistrată generată de businessul local în primul semestru al acestui an.