Business Hi-Tech

Bogdan Pismicenco, Kaspersky Lab: GDPR ar trebui să fie un avânt pentru companii de a conştientiza care sunt pentru ei datele mai importante decât cele cu caracter personal

Bogdan Pismicenco, Kaspersky Lab: GDPR ar trebui să fie...

Autor: Ştefan Stan

23.04.2018, 11:04 316

GDPR-ul clar nu este o sperietoare, dar pentru companii ar trebui să fie un avânt de a conştientiza care sunt pentru ei datele mai importante decât cele cu caracter personal, datele despre furnizori şi clienţi, strategia pentru lansarea unui nou produs etc. Pierderea acestor date poate fi chiar mai periculoasă decât datelor cu caracter personal, a declarat Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager România, Bulgaria, Republica Moldova, Kaspersky Lab la ZF Mobilio '18. 

"A crescut intenţia clienţilor de a se alinia acest standard de GDPR. Majoritatea clienţilor noştri au deja soluţii de securitate, problema se pune a le upgrada pentru a se alinia la aceste standarde, este mai greu de înţeles pentru ei de ce antivirusul nu mai e suficient. Având în vedere că lucrăm în zona de sales, trebuie să fim optimişti că lucrurile vor fi mai bine" 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO