Business Hi-Tech

LivingSocial a strâns 400 mil. $

Autor: Ştefan Vrabie

06.04.2011, 23:34 25

LivingSocial, una dintre cele mai mari companii care vândcupoane de reduceri şi principalul rival al Groupon, a strâns 400de milioane de dolari din finanţări, pentru a-şi garanta poziţiaîntr-o piaţă deja aglomerată, relatează cotidianul FinancialTimes.

Finanţările obţinute ar putea duce la o evaluare a companiei lamai mult de 3 mld. dolari, potrivit mai multor analişti. Oficialiicompaniei au declarat că intenţionează să folosească banii pentru ase extinde în alte 12 ţări şi pentru a creşte numărul de angajaţide la 1.300 la 3.000 până la sfârşitul anului.

În acest an Living Social se aşteaptă să aibă un rulaj total de1 mld. dolari, suma incluzând şi banii care trebuie viraţi cătreparteneri. Investiţia de 400 de milioane de dolari face partedintr-o rundă de finanţare care ar putea ajunge într-un final la550 mil. dolari, potrivit firmei de investiţii VC Experts.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO