Magnolia a vândut flori de 15,5 mil. lei în 2015. Vânzările online au câştigat teren cu un plus de 50%

14 ian 2016 Autor: Ioana Nita

Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia: Cele mai multe comenzi au fost înregistrate în luna martie, cererea pentru flori crescând de asemenea şi în perioada zilelor onomastice

Piaţa locală de flori, atât offline cât şi online, inclusiv vânzările „la gri“, este estimată la circa 100 de milioane de euro pe an.

Magnolia, una dintre primele florării care au deschis un magazin online pe plan local, a înregistrat anul tre­cut venituri de 15,5 mili­oane de lei (circa 3,5 milioane de euro), în creş­tere cu aproape 30% faţă de 2014, ce­rerea crescând atât în mediul online, cât şi în magazinele fizice.

„În 2015, veniturile înregistrate de Florăria Magnolia au atins 15,5 milioane de lei. Comparativ, anul precedent a adus o cifră de afaceri de 12,2 milioane de lei. Creşterea s-a datorat volumului mai mare de comenzi din mediul online, dar şi vânzărilor din magazinele noastre de pe teritoriul ţării“, a declarat Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.01.2016

 
Cuvinte cheie:
online
, flori
, vanzari
, castigare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide