Business Hi-Tech

Microsoft isi relanseaza motorul de cautare

14.09.2006, 20:11 11

Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, va lansa oficial noul motor Windows Live Search, care va inlocui actualul MSN Search, si va fi o unealta puternica in strategia sa de detronare a liderului Google si de cucerire a pietei publicitatii online in valoare de miliarde de dolari, scrie presa internationala.
Conform unui studiu Nielsen//Netratings, cota de piata detinuta in luna iulie de Microsoft pe segmentul motoarelor de cautare este in scadere - de la 11% la inceputul anului la 9,6% in prezent - sub cotele Google si Yahoo!, companii ce au inregistrat cresteri pe acest segment de piata. In urma cu cativa ani, Microsoft nu detinea un motor de cautare propriu si, implicit, nici o strategie legata de publicitatea online, in timp ce Google si Yahoo! au castigat miliarde de dolari din afacerea publicitatii prin motoarele lor de cautare.
Oficialii Microsoft au declarat ca pe site-ul live.com utilizatorii vor avea posibilitatea personalizarii paginii cu stiri din diferite surse, informatii meteo si link-uri catre adrese de e-mail.
Ca urmare a anunturilor facute, actiunile Microsoft au crescut la bursa Nasdaq cu 31 centi la 25,91 dolari (20,38 euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO