Business Hi-Tech

Microsoft: Noi cautam in cele mai multe pagini

12.11.2004, 00:00 17

Cea mai mare companie de software din lume, Microsoft, sustine ca are acum si motorul de cautare cu cea mai extinsa arie de acoperire: utilizatorii lui MSN Search pot scotoci prin 5 miliarde de pagini web, spun oficialii Microsoft, in timp ce Google efectueaza cautari, conform ultimilor rapoarte, in 4,28 miliarde de pagini.
Prototipul noului program de cautare online MSN Search a fost anuntat inca din luna iulie, iar varianta finala va fi gata inainte de sfarsitul anului. Motorul de cautare este deja online si functional, iar acum include mai multe functii avansate care au fost deja prezentate de unii dintre rivalii sai pe aceasta piata, scrie BBC.
Printre aceste functii se numara posibilitatea de a cauta prin diferite categorii de informatii, cum ar fi pagini web, stiri, dictionar, enciclopedie, cotatii bursiere sau oferte comerciale.
MSN Search a fost initial construit pe o tehnologie detinuta de Yahoo, insa recent Microsoft a renuntat la aceasta solutie si a inceput sa foloseasca software dezvoltat in cadrul companiei.
Opiniile din piata continua insa sa nu fie foarte entuziase cu privire la motorul de cautare MSN Search. Tony Macklin, product director la Ask Jeeves, un alt motor de cautare, este de parere ca utilizatorilor le va fi greu sa observe diferentele dintre noul MSN Search si cel vechi, bazat pe software Yahoo. ?Nu ma astept ca simpla inlocuire a tehnologiei sa intoarca piata cu susul in jos", a spus el. mihai.musatoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO