Business Hi-Tech

MSN renunta la publicitatea online de tip pop-up

17.02.2004, 00:00 15

MSN, divizia de Internet a companiei Microsoft, va renunta, incepand din aceasta vara la publicitatea online de tip pop-up si pop-under (ferestre care se deschid peste sau sub cea pe care se afla utilizatorul), informeaza BBC. Motivul? Este deranjanta pentru cei care navigheaza pe site-urile MSN.
Publicitatea de acest tip va fi scoasa de pe toate site-urile administrate de MSN in Marea Britanie, tarile nordice si Belgia urmand ca masura sa fie luata ulterior si in alte tari unde divizia Microsoft opereaza. Site-urile MSN cumuleaza la nivel global aproximativ 350 de milioane de vizitatori.
Microsoft nu este singura companie care se decide sa renunte la pop-up-uri. Anul trecut si AOL procedase similar cu paginile web pe care le administreaza in Statele Unite. MSN a inceput inca de la sfarsitul lui 2003 sa nu mai admita publicitatea online de tip pop-up si pop-under pe site-urile sale americane.
Locul "ferestruicilor saritoare" va fi luat in curand de alte tipuri de publicitate online. Microsoft lucreaza deja cu firma Unicast pentru inventarea unor noi instrumente si deocamdata sunt in probe clipurile publicitate de 30 de secunde, exact ca acelea pentru televiziuni. Clipurile pornesc atunci cand internautii dau click pe o anumita pagina si deocamdata sunt testate pe o perioada de cinci saptamani pe 15 site-uri inclusiv MSN, ABCNews, Pepsi si Honda. iuliana.susanu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO