Business Hi-Tech

News Corp vrea mai multi bani din publicitatea online

15.06.2006, 00:00 8

News Corp, companie americana de media, intentioneaza sa achizitioneze companii care detin tehnologii care ar putea ajuta la plasarea de publicitate online, scrie Financial Times. Compania se concentreaza asupra unei astfel de tehnologii pentru ca are nevoie sa gaseasca o cale de a transforma in bani traficul efectuat pe site-urile detinute de News Corp, a declarat directorul operational Peter Chernin. Dupa achizitia de 580 de milioane de dolari (460 de milioane de euro) de anul trecut a MySpace, site-ul de interactiune sociala a cunoscut o crestere substantiala a numarului de vizitatori, MySpace.com fiind cel mai popular site de Internet dupa Yahoo. MySpace este unul dintre putinele site-uri cu audiente mari care nu este asociat cu unul dintre cele mai mari motoare de cautare, precum Google, Yahoo sau MSN (Microsoft). Marea majoritate a veniturile din publicitatea online sunt obtinute de aceste motoare de cautare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO