Business Hi-Tech

Nielsen masoara piata online din Bulgaria

25.02.2008, 19:55 24

Compania americana de cercetare Nielsen, a semnat saptamana trecuta un acord cu un un consortiu format din mai multe companii media din Bulgaria, precum Darik Web, Net Info.bg, Investor.bg, Economedia, Mail.bg, Web Media Group, Sinera si Sanoma Bliasak Bulgaria, cu privire la furnizarea unei solutii care va monitoriza peste 70 de site-uri web. Nielsen, care va fi responsabila pentru masurarea traficului, audientei pe internet si raportarea acestora, a descris contractul drept un pas important al dezvoltarii pietei online din Bulgaria. Serviciul de monitorizare va fi utilizat de companiile dezvoltatoare de site-uri, agentii de publicitare, de planning, dar si de investitorii interesati de aceasta industrie. In plus, solutia va pune la dispozitia companiilor media bulgare si informatii cu privire la segmentarea demografica, profilul si comportamentul utilizatorilor de internet din Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO