Business Hi-Tech

Oana Scarlat, director de marketing şi vânzări EXEC-EDU: „Creşterea numărului de cursanţi a fost de 20%, până la 1.500 de persoane, dar nu s-a reflectat şi în cifra de afaceri, pentru că programele au fost organizate în sesiuni compacte, mai scurte“

Oana Scarlat, director de marketing şi vânzări EXEC-EDU: Cursurile sunt finanţate în proporţie de 85% de către companii, însă procentul celor care îşi achită cursurile din fonduri proprii este în creştere.

Oana Scarlat, director de marketing şi vânzări EXEC-EDU: Cursurile sunt finanţate în proporţie de 85% de către companii, însă procentul celor care îşi achită cursurile din fonduri proprii este în creştere.

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.06.2021, 13:00 106

Costurile programelor oferite de EXEC-EDU încep de la 150 euro pentru sesiuni de 3-6 ore şi pot ajunge la 1.000-2.000 de euro pentru programele de câteva luni.

EXEC-EDU, care oferă programe şi cursuri de educaţie managerială, a înregistrat o creştere de circa 20% a numărului de cursanţi, ajungând la circa 1.500 de persoane în 2020, însă, cifra de afaceri a companiei a scăzut anul trecut cu aproximativ 17% pe parcursul anului trecut, la puţin peste 500.000 de euro, de la peste 600.000 de euro în 2019.

„Creşterea totală a numărului de cursanţi a fost de 20% pentru toate programele EXEC-EDU, de la 1.250 la 1.500 de persoane, dar nu s-a reflectat şi în cifra de afaceri, pentru că programele au fost organizate în sesiuni compacte, mult mai scurte. Însă, cum toată piaţa de training s-a contractat, credem că a fost un an foarte bun“, a spus pentru ZF Oana Scarlat, director de marketing şi vânzări în cadrul EXEC-EDU.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO