Business Hi-Tech

Orange a lansat un program de training al angajaţilor de un milion de euro

Autor: Magraon Andreea

08.11.2010, 23:10 28

Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, alansat în România "Academia de vânzări", un program de pregătire aangajaţilor care lucrează direct cu clienţii, o investiţie de unmilion de euro, au anunţat reprezentanţii operatorului. Programulface parte dintr-un proiect internaţional dezvoltat în 11 ţări decătre grupul France Telecom, care deţine Orange. Potrivitreprezentanţilor operatorului, "Academia de vânzări" cuprinde uncentru de training cu şapte săli de curs, un magazin "laborator" şiaproximativ 2.800 de "studenţi" instruiţi în primul an, atâtangajaţi ai Orange, cât şi parteneri. Programul se adresează înprincipal celor care lucrează direct cu clienţii, dar şi celor careîşi doresc o carieră în vânzări. Orange a obţinut în primele nouăluni ale anului venituri de 730 de milioane de euro, în scădere cu8,75%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO