Business Hi-Tech

Orange ia soft american pentru a-si pastra clientii

25.04.2008, 20:15 6

Orange Romania a semnat un contract cu compania americana Chordiant in urma caruia operatorul de telefonie mobila a implementat doua aplicatii software menite sa imbunatateasca retentia bazei de clienti si majorarea veniturilor.
Cele doua aplicatii, implementate momentan doar de subsidiarele Orange din Romania si Marea Britanie, realizeaza un management al experientei clientilor si vor fi utilizate de operatorul de telefonie mobila in call-centere, in reteaua de magazine, pe pagina web si pe portalul accesibil de pe telefonul mobil.
"Problema cea mai importanta este aceea de a-ti mentine clientii multumiti si loiali, dar in acelasi timp sa te asiguri ca acest 'parteneriat' este profitabil. Softul Chordiant ne ofera siguranta ca experienta fiecarui client este puternic individualizata, luand in calcul valoarea utilizatorului pentru companie, precum si comportamentul, cerintele si interesele lui probabile in raport cu noi", a declarat Annette Mitchell, director in cadrul grupului Orange. "Softul analizeaza fiecare informatie despre clienti, incluzand toate interactiunile curente, si ne permite sa luam decizii in timp real care sunt avantajoase pentru afacerea noastra (...)", a adaugat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO