Business Hi-Tech

Publicitatea se muta pe telefonul mobil

29.06.2004, 00:00 13

Dupa ce ne-au umplut radio, televizorul si ziarul favorit de reclame, companiile media au inceput lupta pentru intrarea pe piata telefoanelor mobile.
Cel putin asa se intampla in America, unde gigantii de la Time Warner si Walt Disney au devenit interesate de celularele multimedia, care pot receptiona clipuri video. Pe masura ce viteza de transfer a datelor in retelele de telefonie mobila creste, devine posibila urmarirea stirilor in direct sau chiar a filmelor de lung metraj pe telefonul mobil.
Disney si Time Warner se gandesc serios la initierea unor servicii complete de continut multimedia pentru telefonia mobila, pentru a vinde mai usor spatiul de publicitate pentru pasionatii de gadgeturi. "Credem ca serviciile de comunicatii mobile constituie un element care trebuie inclus in pachetul de oferte publicitare", a spus Don Logan, presedintele grupului media Time Warner. "Clientii nostri nu au solicitat astfel de servicii, dar vom fi pregatiti pentru asta", a spus la randul sau Mimi Thingpen, vicepresedintele responsabil cu strategia companiei Cox.
Walt Disney si News Corporation a grupului Fox Entertainment isi promoveaza deja filmele si emisiunile prin celulare, avand contracte cu operatorii de telefonie mobila. Dar creatorul personajului Mickey Mouse ar putea face un pas inainte prin vanzarea unui serviciu propriu in Statele Unite, prin intermediul unei retele de telefonie existenta, al carui nume nu a fost dezvaluit.
claudiu.andone@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO