„Categoria de produse pentru copii - inclusiv bebeluşi şi jucării - a crescut cu peste 300% faţă de anul trecut. Deschiderea magazinului eMAG Baby este o decizie care a venit natural în strategia eMAG de a deveni un specialist pe fiecare categorie de produse. (...) Din interacţiunea directă cu fiecare părinte şi fiecare copil în parte vom înţelege foarte bine nevoile acestora şi astfel putem personaliza atât oferta, cât şi experienţa pe site“, a declarat Ana Maria Igna, director comercial Baby & Toys.
Magazinul eMAG Baby cuprinde peste 25.000 de produse. eMAG arată că va continua diversificarea serviciilor şi a categoriilor de produse şi va deschide tot în cursul lunii noiembrie şi o drogherie.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească. Retailerul este deţinut de Dante International, al cărei acţionar principal este grupul Naspers.