Business Hi-Tech

Site-ul Gandul, singura crestere din Top 15 media in aprilie

12.05.2008, 18:58 15

Numarul de clienti (vizitatori) unici ai site-urilor primelor 15 companii de media de pe piata locala a inregistrat o scadere de 8,3% in luna aprilie, fata de luna precedenta, cifra fiind probabil influentata de mini-vacanta de o saptamana pe care si-au luat-o multi romani cu ocazia sarbatorilor pascale, conform datelor din Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), realizat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).
Scaderile inregistrate de site-urile companiilor media au fost mai accentuate decat cele inregistrate la nivelul intregii piete. Astfel, numarul total de clienti unici de pe site-urile monitorizate de SATI/BRAT a scazut in aprilie cu 4,94%, la 37,797 milioane de utilizatori.
Site-ul ziarului Gandul este singurul care a inregistrat o crestere a numarului de clienti unici in luna aprilie, conform datelor publicate de SATI/BRAT. Astfel, pagina web a cotidianului Gandul a ajuns la un numar de 493.397 de clienti unici in aprilie, in crestere cu 5,8 procente fata de luna martie.
Cele mai mari scaderi ale numarului de clienti unici au fost raportate de site-urile media care acopera stirile sportive, respectiv sport. ro (-17%), prosport.ro (-15%) si gsp.ro (-11%). Una dintre cele mai mari scaderi (-14%) a fost inregistrata de site-ul jurnalul.ro al cotidianului Jurnalul National.
Clasamentul SATI este dominat de forumul site-ului Softpedia (cu 1,9 milioane de clienti unici), urmat de Neogen (1,24 milioane de clienti unici) si acasa.ro (1,22 milioane de clienti unici).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO