"Anul trecut a fost un an al confirmărilor, în care am dovedit că Softelligence este un jucător strategic şi ambiţios în sectorul IT din Europa de Sud-Est. Pentru a ne atinge obiectivele setate, ne-am îndreptat atenţia către două segmente importante: digitalizarea serviciilor financiare şi dezvoltarea de soluţii cheie de management al relaţiei cu clienţii (CRM). 60% dintre proiectele internaţionale încheiate în ultimul an au venit graţie rezultatelor obţinute alături de clienţi multinaţionali din România şi a recomandărilor primite pentru a replica succesul acestora în cadrul grupurilor din care fac parte.”, a declarat Teodor Blidăruş, Managing Partner Strategy & Business Development Softelligence.
Serviciile dezvoltate în ultimul an au dus la dublarea numărului de angajaţi, echipa Softelligence numărând în prezent peste 100 de specialişti. Pentru anul 2016, compania estimează o creştere de 50% a numărului acestora.
Pe plan local, compania a implementat proiecte pentru diferiţi clienţi precum Allianz, Raiffeisen Insurance Broker, Aon Insurance Broker, NN, Provident, ING Bank, Mercedes Benz Financial, Mol sau Flanco.