Business Hi-Tech

Start-up-ul local MOCAPP se pregăteşte pentru a doua rundă de finanţare, încercând să strângă 200.000 de euro de pe SeedBlink

Florin Grozea

Florin Grozea

Autor: Ioana Nita

26.10.2020, 14:00 155

MOCAPP, start-up-ul local care dezvoltat o platformă online ce pune în legătură agenţiile de marketing şi brandurile cu influencerii potriviţi pentru proiectele lor, vrea să obţină o investiţie de 200.000 euro prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink.com. Campania urmează să fie listată marţi, 27 octombrie. Aceasta este a doua rundă de finanţare pentru MOCAPP, start-up-ul, înfiinţat în urmă cu trei ani de artistul Florin Grozea, obţinând prima investiţie (200.000 euro) anul trecut de la antreprenorul Cătălin Chiş din Cluj-Napoca, care controlează grupul de firme APS.

Noua finanţare va fi folosită pentru dezvoltarea de noi instrumente pentru utilizatorii platformei, precum şi pentru creşterea nivelului de interacţiune şi a prezenţei în regiune. În prezent, platforma reuneşte în prezent peste 700 de influenceri din România, Republica Moldova şi alte 5 ţări şi cuprinde peste 190.000 de data points (informaţii despre influenceri, link-uri, demografice, statistici, onorarii etc), instrumente de cercetare şi implementare a campaniilor publicitare. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO