Telekom România Mobile, fostul Cosmote România, operator parte a grupului german Deutsche Telekom, a închis anul 2022 cu un număr mai mare de clienţi şi un profit operaţional în creştere, în ciuda scăderii veniturilor cu 3% la 306,4 mil. euro, a anunţat compania.
„Telekom Mobile a înregistrat 4,16 milioane de abonaţi şi utilizatori de cartele preplătite, în creştere cu 12,9%, la finalul anului 2022, faţă de 31 decembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creştere netă de aproape jumătate de milion de utilizatori ai serviciilor mobile. La sfârşitul celui de-al patrulea trimestru, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonaţi (în creştere cu 6,9% faţă de anul precedent) şi 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creştere cu 18,2% faţă de anul precedent). Anul trecut, profitul operaţional (EBITDA) a crescut cu 25% faţă de anul precedent, ajungând la 38 milioane de euro, ca urmare a eforturilor consecvente şi continue de creştere a eficienţei operaţionale şi financiare“, a anunţat compania.
Rezultatele sunt bune în contextul unui an greu, a comentat cifrele Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile. „Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deşi a fost un an dificil“, a declarat Dina Tsybulskaya, chief executive officer, Telekom Romania Mobile.