Business Hi-Tech

Telekom România Mobile le-a dat acţionarilor motive de bucurie: EBITDA a urcat în 2022 cu 25%, la 38 mil. euro, iar numărul de clienţi a crescut cu 13%, la 4,2 milioane. „Rezultatele companiei sunt foarte bune într-un mediu de piaţă dificil“, a spus Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile

Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile.

Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile.

Autor: Adrian Seceleanu

24.02.2023, 00:05 305

Telekom România Mobile, fostul Cosmote Româ­nia, operator parte a grupului german Deutsche Telekom, a închis anul 2022 cu un număr mai mare de clienţi şi un profit operaţional în creştere, în ciuda scăderii veniturilor cu 3% la 306,4 mil. euro, a anunţat compania.

„Telekom Mobile a înregistrat 4,16 milioane de abonaţi şi utilizatori de cartele preplătite, în creştere cu 12,9%, la finalul anului 2022, faţă de 31 decembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creştere netă de aproa­pe jumătate de milion de utilizatori ai serviciilor mobile. La sfârşitul celui de-al patrulea trimestru, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonaţi (în creştere cu 6,9% faţă de anul precedent) şi 2,31 mi­lioane de utili­zatori prepaid (în creştere cu 18,2% faţă de anul prece­dent). Anul trecut, profitul operaţional (EBITDA) a crescut cu 25% faţă de anul precedent, ajungând la 38 milioane de euro, ca urmare a eforturilor consecvente şi continue de creştere a eficienţei operaţionale şi finan­ciare“, a anunţat compania.

Rezultatele sunt bune în contextul unui an greu, a comentat cifrele Dina Tsybulskaya, CEO al Telekom Romania Mobile. „Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deşi a fost un an dificil“, a declarat Dina Tsybulskaya, chief executive officer, Telekom Romania Mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO