Business Hi-Tech

UPC a câştigat 4.500 de clienţi pe TV cu promoţia dedicată Campionatului Mondial de fotbal

12.07.2010, 23:31 16

UPC România, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, adepăşit pragul de 250.000 de abonaţi la serviciul de televiziunedigitală şi de 12.000 de clienţi pentru serviciul de televiziune deînaltă definiţie HD, a anunţat compania. "Creşterea înregistrată pesegmentul digital de către UPC de la lansarea promoţiei dedicateCampionatului Mondial de Fotbal este de 4.500 de abonaţi în decursde o lună. Din cei 4.500 de abonaţi la televiziunea digitală, 2.600au optat pentru serviciile HD oferite de UPC", au precizatreprezentanţii UPC. Campania lansată de UPC luna trecută, care estevalabilă până la finele acestei luni, le oferă clienţilor care trecde la cablu analogic la cablu digital posibilitatea de a primi fărăcosturi unele servicii şi de a plăti tarife mai mici pentruserviciile TV. Cel mai mare jucător de pe piaţa locală de serviciiTV este compania locală RCS&RDS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO