Business Hi-Tech

UPC reuşeşte în 2014 o creştere de 6% a veniturilor, la 173 milioane de dolari

Severina Pascu, CEO al UPC România & Ungaria

Severina Pascu, CEO al UPC România & Ungaria

Autor: Adrian Seceleanu

16.02.2015, 00:08 328

Veniturile companiei de ca­blu UPC România, parte a grupului american Liberty Global, au crescut în 2014 cu 6%, la 173 milioane do­lari, în principal pe fondul evoluţiei poz­it­i­ve a bazei de clienţi pentru serviciile de inter­net, dar şi în condiţiile în care ope­ratorul a reuşit să oprească declinul bazei de clienţi pe cablu TV şi chiar să înre­gistreze o mică creştere pe acest segment.

„Internetul a continuat să fie motorul de creştere pentru UPC, cu o evoluţie anuală de 14%, dublu faţă de ritmul de creştere al pieţei“, conform datelor comunicate de reprezentanţii companiei.

„Interactivitatea şi personalizarea sunt elementele cheie care au contribuit la succesul UPC în 2014. Am continuat să investim în reţea şi să lansăm servicii noi, cerute de clienţii noştri.  Astfel, în 2014, am lansat Fiber Power 500 oferind clienţilor conexiuni stabile de internet de mare viteză. Consumul de date al clienţilor noştri de internet a crescut cu 30% în 2014, viteza medie de contractare este aproape de 200 Mbps, iar viteza medie în bază este de peste 100 Mbps, ceea ce confirmă superioritatea serviciilor noastre într-o perioadă de creştere accelerată a consumului de internet în România“, a declarat Severina Pascu, CEO al UPC România & Ungaria.

Pe segmentul de servicii de internet com­pania şi-a majorat numărul de abo­na­mente cu 14% sau 52.500 abonamente, la 433.500. Numărul de abonamente la tele­fonia fixă a crescut cu 12% sau 33.800, la 312.900, conform Liberty Global. Numărul total de abonamente la cablu a crescut cu 12.200 în 2014, la 854.000, dintre care 548.400 pentru servicii digitale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO