Business Hi-Tech

UPC si-a luat director de marketing de la Coca-Cola

UPC si-a luat director de marketing de la Coca-Cola
04.02.2010, 23:08 228

UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, l-a recrutat peDragos Militaru - market operations director la divizia Coca-Colapentru Europa de Sud - Est, pe pozitia de director de marketing,ramasa libera dupa demisia Ralucai Milin din septembrie 2009, audeclarat pentru ZF surse de pe piata locala telecom. El ar urmasa-si preia functia de la UPC la inceputul lunii viitoare.

Contactati de ZF, reprezentantii UPC nu au comentat informatiapana la inchiderea editiei.

Dragos Militaru, omul care a integrat producatorul local Dornain sistemul Coca-Cola si a adus pe piata locala primele automatepentru distributia produselor companiei, a intrat in sistemulCoca-Cola in anul 1995 pe pozitia de agent de vanzari. Dupa treiani si mai multe avansari in functie a trecut la departamentul demarketing al companiei. In anul 2001, Militaru a coordonatdezvoltarea portofoliului Coca-Cola pe piata locala a bauturilornecarbonatate, ca si new product development manager, iar dupaachizitia imbuteliatorului roman de apa minerala Dorna, el a condusintegrarea businessului in sistemul Coca-Cola.

Militaru este absolvent al Politehnicii din Bucuresti.

Raluca Milin, director de marketing si vanzari al UPC, carelucra in companie inca din anul 2001, si-a dat demisia inseptembrie 2009. Absolventa a Academiei de Studii Economice dinBucuresti, Milin a mai lucrat pentru Connex (Vodafone). PlecareaRalucai Milin marca restructurarea completa a top-managementuluiUPC, proces demarat in februarie 2008 prin plecarea directoruluifinanciar Dragos Tanase si urmat, la o distanta de cateva zile, denumirea de catre actionari a unui nou CEO, Jack Mikaloff. Ulterior,din companie au mai plecat directorul de comunicare, juridic si aldiviziei de business.

UPC a anuntat recent ca noul sef al vanzarilor door to door esteLarry Steed, unul dintre primii oameni din echipa de vanzari aConnex. El a mai fost asociat si director de dezvoltare pentruoperatorul telecom Netpoint, achizitionat pentru aproximativ 2 mil.euro de grupul local RCS&RDS, dar a mai activat pe piata si incalitate de consultant.

UPC este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata localatelecom. Compania este al doilea furnizor de servicii de cablu TVsi unul dintre cei mai mari jucatori pe telefonie fixa, internet siteleviziune prin satelit.

UPC Romania ar putea inregistra in acest an o crestere de peste10% a profitului inainte de dobanzi, impozitare, depreciere siamortizare (EBITDA), iar trendul scaderii numarului clientilor peserviciile video "s-a rasturnat" dupa mai multe trimestreconsecutive de scadere. "Cred ca Romania va fi o piata de crestere(procentuala) a EBITDA de doua cifre in acest an", a declaratdirectorul general al grupului american Liberty Global, Mike Fries,intr-o conferinta sustinuta in decembrie 2009 la New York.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO