Business Hi-Tech

UPC testează piaţa cu un pachet de 3 posturi TV care difuzează exclusiv producţii indiene

UPC testează piaţa cu un pachet de 3 posturi TV care difuzează exclusiv producţii indiene

Foto Shutterstock

Autor: Adrian Seceleanu

02.02.2012, 00:00 1000

Compania UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de servicii TV, a lansat un pachet de 3 posturi TV - denumit Bollywood, disponibil cu o taxă lunară de 8 lei, care va difuza - după cum o sugerează şi numele - exclusiv producţii indiene - de la filme până la documentare.

Cele trei noi canale disponibile în grila UPC - Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow - vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de conţinut nou.

Pachetul Bollywood le oferã abonaţilor UPC posibilitatea de a se bucura de filme artistice, seriale, documentare şi emisiuni selecţionate special pentru telespectatorii din România. La finele lunii septembrie 2011 UPC România avea 1,1 milioane de clienţi pentru serviciile TV prin cablu şi satelit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO